Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Antwoord op de vraag

Ga naar beneden 
+6
thom
regina
Es
blackbear
jaime
Davado
10 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Davado
Vaste Gebruiker
Davado


Aantal berichten : 762
Leeftijd : 37
Registration date : 24-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:02 pm

Het topic over Dujnha is weg gehaald omdat een persoon er veel problemen mee heeft gekregen.
Na een verplichte week vakantie is hij nu ook op de training niet welkom.

Dit betekend niet dat er geen stappen meer worden ondernomen.

Oke nu even een korte samenvatting hoe alles nu in elkaar steekt en het laatste nieuws.

Het gaat om een husky teefje van 4enhalf.
Deze meid is eind september binnen gekomen in het asiel toen haar bazen afstand van haar deden.
(Het stel ging scheiden)

Half oktober moest ze gechipt worden, omdat ze best angstig was heeft ze voor de zekerheid een muilkorf om gekregen. Door al deze commotie dierenarts muilkorf is ze in paniek geraakt en heeft met man en macht geprobeerd haar muilkorf af te krijgen. Ze heeft niemand gebeten.

Dis gebeurde s`ochtends en s`avonds was al besloten dat ze moest worden ingeslapen.
En werd ze als "gevaarlijk voor de mensheid"bestempeld.

Heel vreemd want op de website van het asiel werd ze omschreven als een lieve hond.
Toen voor euthanasie werd besloten was ze volgens de website geplaatst?????!!!


Dit is niet de eerste hond in dit asiel die zo op de lijst kwam voor euthanasie.

Een persoon is het niet eens met dit besluit en heeft het verhaal gedeeld met anderen.
Hierdoor heeft hij veel informatie gekregen waarmee hij deze hond misschien mee kan redden.

eerst is geprobeerd om haar over te laten plaatsen naar een ander asiel.
Dit stond het asiel niet toe, om die reden is de dieren bescherming erbij ingeschakeld.
Toen kwam ook opeens het verhaal naar buiten dat de teef deze week niet werd in geslapen omdat er iemand niet aanwezig was.

(Nadat er contact was geweest over het asiel in alkmaar werd de hond naar een andere gang verplaatst zodat het publiek haar niet meer kon zien.)

Deze persoon is de directeur van het asiel. De dierenbescherming wil eerst met hem gesproken hebben voordat dunjha wordt ingeslapen.
Dit gesprek vind maandag plaats. Van dit gesprek hangt veel af. Wat er precies gaat gebeuren is nog heel onzeker.

Er is een kans dat ze maandag daar weg wordt gehaald en op een heel fijn plekje komt.
Daar hebben we dit forum aan te danken (de persoon weet zelf wel wie), maar als dat niet gebeurd is het een groot vraagteken voor dunjha.

Dit is kort samengevat hoe het ervoor staat
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hondengedrag.forum2go.nl
jaime
Site Moderator
Site Moderator
jaime


Aantal berichten : 2983
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-08

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:07 pm

dank voor de uitleg haicha
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:11 pm

oke haicha, er is dus nog een kans voor haar, hopelijk pakt die goed uit!
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:14 pm

Ik krijg er helemaal de kriebels van als ik dit lees. Ik vloek niet gauw, maar mijn haren rijzen hierdoor ter berge.
Er is een plaatje voor haar!!! Fijn dat die persoon, genaamd "ze weet wel wie" dit wil doen. Het zou echt heel wreed zijn als dit de hond ontnomen zou worden en dit alleen nog maar van 1 persoon afhangt. Zou je ons misschien nog wel op de hoogte kunnen houden hoe het helemaal afgelopen is?
Voor dit verhaal al in ieder geval bedankt.

Wat een wereld toch dat je niet meer gewenst bent op je vereniging omdat je zo gek met onze beste vriend bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:15 pm

Oja.....Louis. Ik ben toch nog heel trots op je hoor!!! Laat dat vooropgesteld worden. Ik hoop dat er nog veel meer van zulke mensen op de wereld lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
regina
Vaste Gebruiker
regina


Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 54
Registration date : 29-09-08

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:18 pm

wat een verhaal zeg, en wat een pech dat ze juist op dit asiel moet komen
ik hoop dat diegene een leuk mandje voor haar heeft, en dat het niet zover moet komen dat ze ingeslapen word
Terug naar boven Ga naar beneden
Davado
Vaste Gebruiker
Davado


Aantal berichten : 762
Leeftijd : 37
Registration date : 24-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 6:21 pm

@ es hou je op de hoogte
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hondengedrag.forum2go.nl
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:20 pm

En nog steeds vind ik het een walgelijke manier van zaken, als dat op mijn asiel en dus mijn werk zo ging hadden de rapen nog niet gaar geweest. Al had het mijn baan gekost.

En niet welkom op de training pfff ik had daar zelf al niet eens meer heen gegaan tzz laten ze lekker met die hond gaan trainen die het nodig heeft en daar hun best voor gaan doen niet leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:43 pm

@ brigitte, dat is denk ik ook het probleem daar, niemand durft voor zijn menig uit te komen. Zegt al een hoop over de eigenaar vindt ik.
en dat met die training snap ik ook niet, is dan toch wel weer een hond de dupe van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Davado
Vaste Gebruiker
Davado


Aantal berichten : 762
Leeftijd : 37
Registration date : 24-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 7:57 pm

@blackbear dat klopt helemaal.
Deze training is speciaal voor asiel honden.

Persoonlijke belangen hebben in dit hele verhaal de overhand in plaats van het belang van de hond.
Zo komt het op mij over, en dat op een asiel. niet goed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.hondengedrag.forum2go.nl
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 10:44 pm

ik heb momenteel correspondentie met hun, per gewoon een email, en heb beloofd het niet openbaar te maken, mits ze eerlijke
antwoorden blijven geven

dus ik ben benieuwd, en schrijf hier nog niets verder over

Jullie kunnen dat zelf ook doen via hun site, hoor dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 11:09 pm

louis ik ben ook trots en ik hoop dat je ff inlogt en dit leest
en hij nie niet genoemd wordt top gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedo okt 22, 2009 11:20 pm

Wat een vreselijk beleid daar in t asiel zeg bah!
Louis top van je dat je je zo inzet! Ze zijn alleen maar dom dat ze je op non actief zetten want zijn op die manier een goede kracht kwijt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: herstellen van een grote fout   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 1:50 pm

bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt
Terug naar boven Ga naar beneden
thom
Vaste Gebruiker
thom


Aantal berichten : 2821
Leeftijd : 62
Woonplaats : Bussum
Registration date : 05-05-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 1:57 pm

Het verhaal krijgt weer een andere wending..

Louis, het zou je sieren als je ook je excuses zou aanbieden aan alle mensen die zich er erg druk over gemaakt hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 2:09 pm

en ik bied ook mijn excuses aan alle mensen die zich er erg druk over gemaakt hebben en mij hebben geholpen met het zoeken naar een nieuw huisje voor haar
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 2:25 pm

ja louis bedankt voor je excuus, maar dat had je voor mij niet hoeven doen, jij kan er ook niets aan doen dat een ander maar zoiets verkondigt, daarnaast hun handelen
blijft hetzelfde, de hond is apart gezet, als geplaatst op site gezet, en geisoleert van de anderen, ze hebben je een week verplicht vrij gedaan, en geen training.
Waarom dit dan allemaal zo gedaan? en wat gaat er dan nu gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 2:27 pm

blackbear schreef:
ja louis bedankt voor je excuus, maar dat had je voor mij niet hoeven doen, jij kan er ook niets aan doen dat een ander maar zoiets verkondigt, daarnaast hun handelen
blijft hetzelfde, de hond is apart gezet, als geplaatst op site gezet, en geisoleert van de anderen, ze hebben je een week verplicht vrij gedaan, en geen training.
Waarom dit dan allemaal zo gedaan? en wat gaat er dan nu gebeuren?

ik kan gewoon weer aan het werk en training hervatten alleen is de beheerder in mij terleurgestelt dat ik niet eerst naar haar ben gekomen
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 2:43 pm

louis-luna schreef:
blackbear schreef:
ja louis bedankt voor je excuus, maar dat had je voor mij niet hoeven doen, jij kan er ook niets aan doen dat een ander maar zoiets verkondigt, daarnaast hun handelen
blijft hetzelfde, de hond is apart gezet, als geplaatst op site gezet, en geisoleert van de anderen, ze hebben je een week verplicht vrij gedaan, en geen training.
Waarom dit dan allemaal zo gedaan? en wat gaat er dan nu gebeuren?

ik kan gewoon weer aan het werk en training hervatten alleen is de beheerder in mij terleurgestelt dat ik niet eerst naar haar ben gekomen

Zij kan wel teleurgesteld zijn, maar dit had ze ook kunnen voorkomen, door eerder duidelijkheid te verschaffen, en medewerkers er op wijzen, niet iets te verkondigen wat niet waar is, maar nee ze gaat rustig in die situatie op vakantie.
ze heeft je ook gebeld toch? en op non actief gezet, had ze er toen ook gewoon kunnen zeggen dat het niet waar was, want ze wist best wel waar het over ging.
Daarnaast was dit dus ook al eerder gebeurd toch? bij een 3 tal hondjes. Dus waarom nu niet geloven?

Ik ben nu wel benieuwd wat er met dunjha gebeurd. en hoe dit afloopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimema okt 26, 2009 3:22 pm

mmm.....je inzet is top geweest, je hart zit op de goede plek in ieder geval.
Heeft het ook nog effect op de medewerker gehad die dit in de wereld heeft gebracht?

Hoe is het met Dunjha? Is ze inmiddels al wel herplaatst dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:34 am

louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt

Daárom heb ik ze zelf ook gemaild,.. ik wil altijd (!!!) verhalen van 2 kanten horen ,.. geen roddels in ieder geval !!

Want als je de 2 partijen bij elkaar doet , wordt het toch weer een heel ander verhaal, dat zie je maar weer !

lesje geleerd, hè? Wink

misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.


Laatst aangepast door bauke op di okt 27, 2009 10:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:36 am

ja voor djuna fijn absoluut
voor louis
eerst ff nadenken wat je tikt hier

wel goed dat je dit nu eerlijk verteld
Terug naar boven Ga naar beneden
pepie
Site Moderator
Site Moderator



Aantal berichten : 5748
Leeftijd : 62
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 01-08-08

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:40 am

bauke schreef:
louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt

Daárom heb ik ze zelf ook gemaild,.. ik wil altijd (!!!) verhalen van 2 kanten horen ,.. geen roddels in ieder geval !!

Want als je de 2 partijen bij elkaar doet , wordt het toch weer een heel ander verhaal, dat zie je maar weer !

lesje geleerd, hè? Wink

misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.
wat een vervelend mens ben jij zeg,jij verteld alles alleen van jouw kant boos met je lesje geleerd,wanneer leer jij de jouwe?
Terug naar boven Ga naar beneden
thom
Vaste Gebruiker
thom


Aantal berichten : 2821
Leeftijd : 62
Woonplaats : Bussum
Registration date : 05-05-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:46 am

bauke schreef:
louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt

Daárom heb ik ze zelf ook gemaild,.. ik wil altijd (!!!) verhalen van 2 kanten horen ,.. geen roddels in ieder geval !!

Want als je de 2 partijen bij elkaar doet , wordt het toch weer een heel ander verhaal, dat zie je maar weer !

lesje geleerd, hè? Wink

misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? dus
.

Wat een meer dan walgelijk stukje, Marjolein... duivels
Terug naar boven Ga naar beneden
blackbear
Vaste Gebruiker
blackbear


Aantal berichten : 2378
Registration date : 03-09-09

Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitimedi okt 27, 2009 11:28 am

bauke schreef:
louis-luna schreef:
bij deze wil ik even een grote fout herstellen die ik heb gemaakt in plaats van naar de beheerde te gaan ben ik uitgegaan van het woord van een medewerker over het inslapen van dunhja maar heb vandaag een gesprek gehad met de beheerder van het asiel en heb zo te horen gekregen dat het inslapen nog geneens in de bespreking was geweest en wil ook bij deze dus melden dat het een groot misverstand is geweest en dat ik hier ook van heb geleerd als ik weer ooit zoiets hoor ga ik het eerst navragen dan die persoon meteen op zijn woord te geloven

en bij deze mijn excus aan het asiel enschede voor de problemen die ik hun heb bezorgt

Daárom heb ik ze zelf ook gemaild,.. ik wil altijd (!!!) verhalen van 2 kanten horen ,.. geen roddels in ieder geval !!

Want als je de 2 partijen bij elkaar doet , wordt het toch weer een heel ander verhaal, dat zie je maar weer !

lesje geleerd, hè? [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

misschien hééft mijn email de zaak ook veranderd???? [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
.

wat ben jij toch een arrogante egoistichse tante.
en jou email kan inderdaad de zaak verandert hebben, maar of dat ten goede is geweeest, betwijfel ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Antwoord op de vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Antwoord op de vraag   Antwoord op de vraag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Antwoord op de vraag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: