Welkom (terug) op het forum!
Welkom (terug) op het forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ivo mechelaarreu zoekt een baasje

Ga naar beneden 
+2
Es
pepie
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 10:10 am

Inge schreef:
prachtige fotos en die elastische poten ahaha

Reina zit op foto 12 helemaal in elkaar gedoken, werd ze aangevallen?

Ivo heeft wel hele grote oren he? misschien kun je dat plakken met een pleister ofzo

en die ridgeback had beter een roze riempje om kunnen hebben, het is toch een teef?


45

Tja misschien viel Ivo Reina aan omdat hij zo mager is en honger had Cool

Ik vind eigenlijk dat rr's altijd aangelijnd moeten blijven , ze borstelen altijd naar mijn honden en dat vind ik reuze eng ,een roze riempje kan daar geen afbreuk aan doen cool

Maar goed inmiddels stromen de reacties op Ivo binnen dus wellicht zal hij snel naar zijn gouden mandje gaan vertrekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 10:44 am

alm@ schreef:
bauke schreef:
Leuke foto's , maar was de Ridgeback loops? .. hij likt er zo aan, dan is het tijd ! .Laughing

is Ivo niet te mager? .. ik vind het erg te slank overkomen namelijk.
Ivo zat ook aan Reina's muts en die is geholpen Very Happy Ivo heeft weinig bespiering en mag wel ietsje aankomen maar op zich vind ik hem er goed uitzien top en hij heef hele lange stelten Laughing

als ze geholpen zijn, wil nog niet helemaal zeggen , dat de lekkere luchtjes helemaal weg zijn
ik merk dat ook aan Bauke, die is ook heel kieskeurig daar in, en merkt het op door te gaan snuffelen, dat ze zelfs bijna loops moeten worden ( dat zegt de eigenaar dan)
maar het likken doet Bauke als ze echt loops zijn

Ivo heeft gewoon net zo'n hele goede reu-neus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimema dec 28, 2009 8:57 pm

bauke schreef:
alm@ schreef:
bauke schreef:
Leuke foto's , maar was de Ridgeback loops? .. hij likt er zo aan, dan is het tijd ! .Laughing

is Ivo niet te mager? .. ik vind het erg te slank overkomen namelijk.
Ivo zat ook aan Reina's muts en die is geholpen Very Happy Ivo heeft weinig bespiering en mag wel ietsje aankomen maar op zich vind ik hem er goed uitzien top en hij heef hele lange stelten Laughing

als ze geholpen zijn, wil nog niet helemaal zeggen , dat de lekkere luchtjes helemaal weg zijn

Klopt, dat zegt Cor ook altijd Cool


Edit: solly, beetje melig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01, 2010 8:23 am

Ivo is herplaatst.





Nou inmiddels heeft er gister een kennismaking plaats gevonden en die is prima verlopen en later vandaag gaat Ivo dus verhuizen.
Ivm de knallen hebben we dat een dag uitgesteld :wink:
Het was overigens een ontzettend leuk gesprek waarbij de mensen overduidelijk doodnerveus waren of ze wel door de ballotagecommissie kwamen die bestond uit Alma en mij :mrgreen:
We hadden een beetje grapsgewijs afgesproken dat als 1 van ons het echt helemaal niets zou vinden die persoon zou opstaan en naar de toilet zou gaan.
Nou alles ging goed bij mjn weten ,het waren echt leuke mensen ,maar opeens stond Alma toch op om naar het toilet te gaan ,al gierend dat ze echt moest :mrgreen:
Toen bleken we er gewoon al twee uur te zitten en moesten de aldaar genuttige kopjes koffie er gewoon echt uit :smile:

Dit zijn de foto's van gister tijdens onze kennismakingswandeling.
Ivo komt te wonen bij een Meneer en Mevrouw die beide voor hem kozen ,soms zie je dat 1 partner een hond wil en zich daarmee bezig gaat houden maar dat was in dit geval absoluut niet zo :ok:
Ivo komt in de randstad te wonen maar toch wel met wat wandelmogelijkheden in de buurt en gaat een half jaar per jaar mee naar een buitenhuisje wat overigens op een steenworp afligt van ons tuinhuisje ,ik zal Ivo dus zeker nog weleens zien of toevallig tegenkomen als we daar verblijven cheer
Er zijn twee grote kinderen in huis een van 14 en een van 19.
Mevrouw werkt 3 ochtenden per week dat zou op zich wel mogelijk moeten zijn met Ivo , en voor de eerste tijd zijn er wat vrije dagen opgenomen zodat hij even rustig daaraan kan wennen.
Op zich lijkt dat wat Ivo betreft geen onmogelijkheid zeker niet na een lange wandeling alleen even kijken natuurlijk hoe dat zonder maatje zal gaan want die heeft hij daar niet .
Wij denken overigens wel dat Ivo daar stabiel genoeg voor is ,zeker als er de nodige aandacht aan wordt geschonken.
Ivo blijft dan overigens los in huis tenzij dat niet zou gaan dan wordt er een stuk afgezet voor hem ,mensen zijn geen benchgebruikers.

Het is een fijn verlopen herplaatsing geworden waarbij er veel steun is gekomen van verschillende mensen van het forum.
Alma heeft me met raad en daad terzijde gestaan en is meegeweest naar de kennismaking en heeft ook best wat tijd aan Ivo besteed wat hartstikke fijn was :ok:
Het was mijn eerste mechelaarherplaatservaring en ik moet zeggen het is een leuk ras :ok:
Over de achterban van het ras ben ik iets minder te spreken ,ik heb best wat verschillende fokkers een mail gestuurd met een uitgebreide beschrijving van Ivo,en het profiel van zijn baasje to be en ik heb daar zegge en schrijve twee antwoorden op terug gehad ,1 met bied hem bij de fokker terug aan en 1 geef hem maar aan ons om herplaatst te worden, en heropgevoed want de woorden positieve begeleiding waren daar in verkeerde aarde gevallen en waren tekenend voor onze onkunde met dit ras en honden in het algemeen :Cool:
Ook de club heeft niet de moeite genomen op mijn mail te reageren wat ik toch best teleurstellend vond.
Klaarblijkelijk voelen ze zich niet betrokken genoeg om ''hun'' ras te helpen als het niet aan hun maatstaven voldoet.


Dit zijn de foto's van Ivo zijn laatste ronde met ons en de kennismaking met zijn baasjes to be

Natuurlijk lekker rennen en vliegen cheer

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Eerste kroelpartijtje met toekomstige baas

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

En daar gaan ze ,nu nog even vooruit ,maar later vandaag wel samen verder :ok:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01, 2010 11:27 am

top top
Terug naar boven Ga naar beneden
jaime
Site Moderator
Site Moderator
jaime


Aantal berichten : 2983
Leeftijd : 45
Registration date : 14-10-08

Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01, 2010 12:05 pm

hey wat super
Terug naar boven Ga naar beneden
pepie
Site Moderator
Site Moderator



Aantal berichten : 5748
Leeftijd : 62
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 01-08-08

Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01, 2010 12:31 pm

Wat goed zeg,harstikke goed werk dames cheer
Terug naar boven Ga naar beneden
Es
Vaste Gebruiker
Es


Aantal berichten : 3295
Leeftijd : 56
Registration date : 21-12-08

Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01, 2010 12:40 pm

Wat moet dat een heerlijk gevoel geven om zo een hond een fijn huis te kunnen geven. Top dames, en volgende keer een ander "teken" afspreken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 01, 2010 2:01 pm

Es schreef:
Wat moet dat een heerlijk gevoel geven om zo een hond een fijn huis te kunnen geven. Top dames, en volgende keer een ander "teken" afspreken Wink
Haha, ik moest écht nodig plassen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 06, 2010 2:07 pm

Ook ik heb het verhaal gelezen
Goed werk verricht dames........................
en nou maar hopen dat hij gauw een vast mandje gaat krijgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 06, 2010 2:09 pm

Puma schreef:
Ook ik heb het verhaal gelezen
Goed werk verricht dames........................
en nou maar hopen dat hij gauw een vast mandje gaat krijgen
1 januari is hij naar zijn nieuwe baasjes verhuisd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
cendy
Site Moderator
Site Moderator
cendy


Aantal berichten : 3018
Leeftijd : 47
Registration date : 11-10-08

Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 06, 2010 3:22 pm

alm@ schreef:
Puma schreef:
Ook ik heb het verhaal gelezen
Goed werk verricht dames........................
en nou maar hopen dat hij gauw een vast mandje gaat krijgen
1 januari is hij naar zijn nieuwe baasjes verhuisd Very Happy
Super cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gladiatordogsforum.messageboard.nl/index.php
Gesponsorde inhoud





Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ivo mechelaarreu zoekt een baasje   Ivo mechelaarreu zoekt een baasje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ivo mechelaarreu zoekt een baasje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» TsW zoekt baas
» Fritz zoekt een nieuw huis
» Luca zoekt met spoed een warm mandje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diversen :: Hond zoekt nieuw mandje-
Ga naar: